poniedziałek, 11 października 2010

Elba sempre nel cuore









7 komentarzy:

  1. witam, to zdjęcia w swoim blogu są piękne zrobić trawę?

    Używam google translator pisać w swoim własnym języku (Polska), bo jestem z Meksyku i językiem jest hiszpański, więc przepraszam za błędy ortograficzne, że może to spowodować

    Miłego dnia

    Pozdrowienia
    Mojżesz

    OdpowiedzUsuń
  2. muchas gracias por pasar y escribir algo en mi blog... me gustan mucho tus fotos :) :)

    saludos...

    OdpowiedzUsuń
  3. z tęsknoty za południowymi wakacjami sprawiłam sobie prywatne drzewko mandarynkowe w domu:) ciekawe co z tego będzie hihihi - w sumie mam nadzieję na mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tym mandarynkowym drzewkiem to nie jest zły pomysł. tez jestem ciekawa, czy Ci zaowocuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A propos drzewek cytrusowych wtrące słówko.Tego lata zasiałam w doniczkach nasiona cytryny sycylijskiej i wyrosły małe roślinki.Zrobiłam 3 rozsady, pięknie urosły przez lato.Trzymam je na balkonie.Mam ambicję wychodowac z tych nasion drzewko, które będzie rodziło cytryny.Sama jestem ciekawa, czy doczekam tej chwili?:-)))Bożena

    OdpowiedzUsuń