środa, 22 kwietnia 2009

16. X. 2009, Warszawa, STODOŁA

Niniejszym oświadczam, że 16 października jestem zajęta warszawskim koncertem Archive. Przelew dla Eventim uiszczony, czekam na przesyłkę.
"Bullets" jest na 4 miejscu Listy Przebojów Trójki, ale wątpię, aby powtórzyło sukces genialnego AGAIN.

Teraz muszę zrobić wszystko, żeby nic nie przeszkodziło mi w moim planie koncertowym; mój umysł tradycyjnie już podrzuca mi do analizy różne nieprzyjemne scenariusze, np. nieodwołalny służbowy wyjazd do Włoch akurat w tym terminie... Mam wymyślać wymówki typu zaplanowany zabieg w szpitalu (żebym nie wykrakała, los bywa mściwy...) czy raczej trzymać się prawdy i od razu wcześniej wziąć urlop na ten dzień...? Jest jeszcze na szczęście trochę czasu na przyjęcie właściwej strategii ;-)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz