czwartek, 29 października 2009

Archive - Poznań Alternative Fest - styczeń 2010

Minął tydzień od niezapomnianego koncertu w Warszawie, gdy dowiedziałam się, że niedługo wrócą: a dokładnie 19 stycznia 2010 zagrają kolejny koncert, tym razem w Poznaniu, w Eskulapie, ramach Poznań Alternative Fest.
Oczywiście jadę.
Nie mogłabym przegapić takiej dawki wrażeń: bilety kupiłam na bilety24.pl od razu, jak tylko się pojawiły.
A jutro w końcu, mam nadzieję, kilkakrotnie odkładana premiera Controlling Crowds Part IV...Wprawdzie singiel promujący krążek, tj. "The Empty Bottle" niespecjalnie mnie zachwycił, ale za to "Lines" (...lines lines lalalala lines lines lalalala...)zagrane na koncercie dało mi nadzieję na kolejną muzyczną ucztę.

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę.Pozdrawiam Izzy
    Amidal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zazdrościć, tylko bilet kupić, zorganizować się i jechać. :-)

    OdpowiedzUsuń